WIHOOOOOOOOO

Jag typ vill att dagen ska vara slut nuuu ;(
För imorn blirre skojj ;D
Frulle följer med mig till doktorn, jag skulle egentligen operera om min tå idag men men dom hade bokat fel så jag går bara på kontroll IGEN suck...
Sen så ska jag in till stan till pappas jobb och jag hämtar min kamera!!!!!!!!!!!:D<3Canon eos 1000d<3
HAHAHAHA
Och sen träffar jag mamma och vi ska typ kolla på några grejor.. o.O
Eventuellt att frulle följer me då också:D hihi
GAAAH
I CAN'T WAIT!!

Btw.. på onsdag ska jag kliiiippa mig o.O
Ska jag klippa så kort som på bilden?

hhahaha näe..jag tror inte det..
Men några tips hur jag ska klippa eller ska jag bara toppa håret rejält så jag blir av med mina klyvna toppar?
Btw.. appropå frillor...
Jag tror jag ska sluta platta mitt hår så jävla ofta jag gör.. jag får gilla läget hur mitt hår ser ut o.O Krulltott nästa...

PÖSS
OUDII the next photografer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0