870!

Detta är vårt 870s inlägg xD
haha vi har alltså skrivit 870 inlägg till er mina kära läsare :)
och hur länge har vi bloggat?
kanske ett halvår eller ett och ett halvt ?
jag har ingen aning xD
hahah menmen!
det är ju kul att alla våra läsare växer och växer även fast vi inte skriver så mkt..
trevligt trevligt säger jag bara!
nu väntar jag på min vän Ailin!
AILIN OM DU SER DETTA RING MIG! OCH STÄNG ALDRIG AV MOBILEN!
det är en sak jag hatar! när folk inte har mobilen på! jag måste prata med dom så har dom inte mobilen på?
wtf lxm-.-
OHH jag behöver hjälp!!!
är typ i behov av en psykolog xD
det är därför man har kompisar som man kan prata med men vafan! kompisarna måste ju ha på mobilen!
GAAAH damp :P
btw så fick jag en syssling inatt eller idag jag vet inte:P
men det är ju kul (Y)
jag ska visa en jätte söt bild på en av mina kussar!
hon heter Stina:)
Über söt tycker jag:P
//DDDD
en liten bild på mig xD
gårdagens outfit xD

Kommentarer
Postat av: Josie

Hej, allt bra? :)

2010-01-05 @ 19:57:01
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Ailin

min mobil är inte av -.- jag sa att den var död, no funciona you know? :)

2010-01-05 @ 22:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0