Like D.

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Hur är det?
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Var skadad idag "/
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Men babyhår är bästaste! :) <3
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Haha jo det klart jag har **** bilden:) <3
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Näe jag lackar!!!<3
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jo :) sött :d <3
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? 
Logga in på msn då;) <33
8. Vad vill du höra mest av allt?
Önskar att en tjej skulle komma hit<3
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Men då kommer jag bli avstängd från solnasportdansklubb<3<3 men jag SKA SERIÖST slå henne
10. Din romantiska replik?
E hemma

/ O
hade tråkigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0